Retouren en ruilen

Toch niet tevreden zijn over uw aankoop of heeft u per abuis de verkeerde maat of het verkeerde product besteld? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd! U mag de producten uiteraard wel passen, maar niet dragen. Een speciaal volgens uw wensen geproduceerd artikel kan door ons helaas niet retour worden genomen.

Om het retourneren goed te laten verlopen, vragen wij u eerst telefonisch contact op te nemen met ZorgVrij. Telefonisch kunt u uitleggen waarom de artikelen retour gaan. Eventueel kan ZorgVrij u eerst nog helpen om het probleem op te lossen.

Kosten voor het retour sturen van producten is voor uw eigen rekening. U dient de producten maximaal twee maanden na leverdatum aan ons te retourneren. Na deze periode kunnen wij ook de producten helaas niet meer retour nemen. In alle gevallen geldt dat de producten schoon, en zo mogelijk, in de originele verpakking moeten zitten.

Zorg er voor dat u een kopie van de originele factuur bij retourzending meestuurt zodat wij voor een snelle afwikkeling kunnen zorgdragen. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen zullen wij het door u betaalde bedrag binnen 14 dagen aan u terugstorten.

Producten kunnen NIET retour worden gestuurd als de producten:

  • Gelabeld zijn of gelabeld zijn geweest
  • De producten gewassen zijn
  • De producten gedragen en/of bevuild zijn
  • Het product speciaal voor U gemaakt is
  • Buiten de termijn van twee maanden na levering retour worden gestuurd

Producten die op maat geworden kunnen wij helaas niet retour nemen! Hieronder vallen: zorgjassen, rolstoelhoezen, pantalons, poncho’s, dames blouses, polo’s en dames vesten.