Toch niet tevreden zijn over uw aankoop of heeft u per abuis de verkeerde maat of het verkeerde product besteld? Dat is vervelend. En daar gaan we iets aan doen, beloofd! U mag de producten uiteraard wel passen, maar niet dragen. Een speciaal volgens uw wensen geproduceerd artikel kan door ons helaas niet retour worden genomen.
Om het retourneren goed te laten verlopen, vragen wij u eerst om via de email contact op te nemen met ZorgVrij. U kan deze email versturen naar het volgende emailadres: info@zorgvrijkleding.nl. Eventueel kan ZorgVrij u eerst nog helpen om het probleem op te lossen.
De kosten voor het retour sturen van producten zijn voor uw eigen rekening. U dient de producten maximaal drie weken na leverdatum aan ons te retourneren. Na deze periode kunnen wij de producten helaas niet meer retour nemen. In alle gevallen geldt dat de producten schoon, en zo mogelijk, in de originele verpakking moeten zitten.
Zorg er voor dat u het ingevulde retourformulier bij de retourzending mee stuurt, zodat wij voor een snelle afwikkeling kunnen zorgen. Het retourformulier kunt u vinden in de bevestigingsmail die u heeft ontvangen bij de bestelling. Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, zullen wij het door u betaalde bedrag binnen 14 werkdagen aan u terugstorten.
Producten kunnen NIET retour worden gestuurd indien deze:
Gelabeld zijn of gelabeld zijn geweest
De producten gewassen zijn
De producten gedragen en/of bevuild zijn
Het product speciaal voor u gemaakt is
Buiten de termijn van twee maanden na levering retour worden gestuurd
Producten die op maat gemaakt geworden kunnen wij helaas niet retour nemen! Hieronder vallen: rolstoeljassen (met uitzondering de standaard winterjas), pantalons, dames blouses, wikkelrokken en dames- en heren vesten.